كاشت مو محدوديت سني ندارد

خبرهاي تازه و مقالات ارزشمند خبري رويا

كاشت مو محدوديت سني ندارد

۱۹ بازديد

اما در كل انسان آزاد آفريده شده و حق انتخاب كامل با شماست، فقط شايد با انتخاب نادرست نتيجه كاشت مو حرفه اي خلاف تصور شما باشد.

بر خلاف تصور عموم چربي موي سر به دليل خشك بودن پوست سر رخ مي دهد. FUT در حدود ۵ سال بعد به پراستفادهترين روش كاشت مو تبديل گرديد. به طور كلي بعد از كاشت مو بايد هر فعاليتي كه سبب تعرق بيش از اندازه ي فرد مي شود، يا باعث افزايش فشار خون مي شود، را محدود نمود. با روش تركيبي 2500-3200 گرافت (6000-9000 تار مو) كاشته مي شود بدون اين كه حجم موهاي پشت سربه طور قابل ملاحظه كم شود. اين فرايند حركتي شبيه پانچ كردن ميباشد و بدليل ويژگي هاي ايمپلنتر تمام شيارها (روزنه هاي رويش مو ) به طور يكسان ايجاد مي شود و گرافت مو در عمق دقيق با توجه به ضخامت گرافت و ويژگي هاي پوست سر بيمار قرار مي گيرد.

كاشت مو|هزينه كاشت مو

هرچقدر كه اين عمل بسيار ساده و بي خطر مي باشد، اما رعايت كامل نكات ايمني و تخصص پزشك براي حفظ سلامت بيمار و به دست آمدن نتيجه مطلوب ضروري است، و نيز به دليل حساسيت بسيار زياد، اين عمل زيبايي نياز دارد كه به صورت تيمي و گروهي انجام بگيرد.

همچنين لازم است تا شما اطلاعات بيشتر و كامل تري را درباره تراكاشت و روش هاي آن كسب كنيد. پلاگهاي مو حاوي چندين فوليكول (تقريباً ۱۰ تا ۱۵ عدد مو) بودند. يكي از راهها، فعال سازي دوباره فوليكولهاي خوابيده و تقريباً كارآمد در امتداد خط رويش است. از عمر كاشت مو شايد چند دهه گذشته باشد، اما روشهاي آن به سرعت در حال پيشرفت و بهينه شدن هستند. موقعيت مناسب، تنوع تجهيزات و تكنولوژي مدرن، و خدمات قابل اطمينان اين مركز توانسته است متخصصين پوست و جراحي بسياري را به خود جلب كرده كه در حال حاضر با اين مركز همكاري دارند.

كاشت مو - همه چيز درباره كاشت مو

 

اگر دچار خونريزي شديد و طولاني مدت گشتيد، در اسرع وقت پزشك خود را در جريان بگذاريد. يعني آسيبي كه به پوست وارد ميشود به سرعت بهبود مييابد و از جاي زخم، خونريزي و غيره هم خبري نيست. تهاجمي آن دسته اقداماتي هستند كه با خون و عمل جراحي سر و كار دارد (كاشت مو) و غيرتهاجمي روش هايي كه در آن شما بدون دوران نقاهت و خونريزي (پروتز مو) به نتيجه مطلوب خود دست خواهيد يافت. شما در اين روش اين امكان را داريد تا پس از مشاوره با متخصصان زيبايي با هر رنگ، فرم و جنسي كه علاقه داريد با توجه به استاندارد هاي چهره خود مدل موي خود را انتخاب كنيد.

و مقالات بعضاً مبهم در سايتهاي مختلف است.

نتايج حاصل از اين روش، طبيعيتر به نظر ميرسد و البته زخمهاي قابل توجه تري نيز بر جاي خواهد گذاشت. نيز وجود دارد كه مي توانيد بدون مراجعه حضوري تمام اطلاعات مورد نياز خود را دريافت نماييد. اين سوراخها باعث ايجاد زخمهاي ميكروسكوپي شده و بدون اين كه اثري از خود بگذارند، ظرف چند هفته كاملاً ناپديد ميشوند. بوتاكس مو يكي ديگر از روشهاي جلوگيري كننده براي ريزش مواست. اگر بدنبال اين هستيد كه ببينيد چه افراد شاخصي در ايران و جهان از اين شيوه درماني استفاده كردهاند، بايد بدانيد چهرههايي مانند وين روني، جاني دپ، سيد جلال حسيني و رامبد جوان بخشي از جمعيت گسترده متقاضيان استفاده كننده از عمل كاشت مو هستند. از جمله كلينيك كاشت موي رنسانس كه با سالها تجربه در اين زمينه پذيراي تعداد بسياري از افراد و مراجعيني بوده كه دچار ناراحتي هاي ريزش مو شده بودند. يكي از مواردي كه احتمالاً موجب گيج شدن شما ميشود، تعداد فراوان متدهاي كاشت مو و مقالات بعضاً مبهم در سايتهاي مختلف است. اگر بيرون رفتن در طول روز اجتناب ناپذير باشد بهتر است از كلاه استفاده كنيد. همه افراد در طول زندگي خود ريزش مو را تجربه كرده اند. اما بسياري از جراحان بر اساس تعداد جلسات درمان، دستمزدهاي خود را معين ميكنند.

در نتيجه يا فوليكول هاي جديد ساخته مي شود و يا موهاي پرزمانند قبلي به موهاي زبر تبديل مي شوند، محققين پس از بررسي ، دريافتند كه تعداد سلول هاي بنيادي مناطق پر مو و طاس به يك اندازه مي باشد. وي از تكنيك پانچ براي بازيابي ريزش موي ناشي از آسيبها و سوختگيها استفاده كرد. در روش FIT و ديگر متدهايي كه بر پايهي اين تكنيك بنا شدهاند، فوليكولهاي مو دانه به دانه برداشت شده و در محلهاي خاص كاشته ميشوند. معمولا كساني كه از ساير روشها استفاده كردهاند رشد موي كمتري دارند و استفاده از اين تكنيك به آنها توصيه نميشود. اما بيشتر افراد طي ۲ الي ۵ روز پس از عمل به محل كار خود بازگشته و فعاليت خود را شروع مي كنند. براي اين كه بتوانيد مسائل مختلف كاشت مو را متوجه شويد و تصميم بهتري براي خود بگيريد، دانستن پايههاي علمي پيوند مو اهميت زيادي دارد. در دنياي پرشتاب پيشرفتهاي علمي، همگام شدن با متدهاي روز دنيا اهميت زيادي دارد. اگر از خون و دردسرهاي پس از كاشت مو آزار نمي بينيد، اين روش درماني با توجه به اينكه حس داشتن يك موي طبيعي همراه با رشد و فرم دهي و از همه مهمتر زنده بودن را بر روي سر دارد بنظر معقول تر براي انتخاب بنظر مي رسد ولي اگر مي خواهيد از دردسر هاي پيش رويتان در فرايند كاشت مو در امان باشيد بهتر است به شيوه هايي مانند ترميم مو و پروتز مو بسنده كنيد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.